Странице

четвртак, 7. фебруар 2013.

Шта то стално извлачи из сећања...

Шта то стално извлачи из сећања дан кад смо неког срели, кад смо неког пољубили, заволели. Цео живот саткан од сећања и надања. Крај нас године нечујно пролазе, понекад, ето, јави се и мисао на дан после кога неће бити дана. Својеврсну причу о дану после кога неће бити дана испричала је Споменка Ковач у песми "Златни дан".

ЗЛАТНИ ДАН

Шта то стално извлачи из сећања, златом обојен дан,
Када смо се први пут пољубили ти и ја?
Случајни сведоци наше љубави, док одкуцава сат.
Поруке на зиду пуне нежности, овај стан.

Кад ми истекне време и кренем лагано,
Још једном бих хтела да дотакнем само у мислима
Тај савршен дан, дан љубави.
Кад ми истекне време, ја хоћу за себе
Та два три минута, да мислим на тебе,
Пре одласка у вечити мрак.
Хоћу златни дан, сунцем окупан.

Зашто стално долази пре спавања, златом обојен дан.
Одбачена одећа крај кревета, ти и ја.
Зраци сунца, зној на твојим леђима и у очима сјај.
Свећа што догорева над срећнима.
Тужан крај.

Кад ми истекне време и кренем лагано,
Још једном бих хтела да дотакнем само у мислима
Тај савршен дан, дан љубави.
Кад ми истекне време, ја хоћу за себе
Та два три минута, да мислим на тебе,
Пре одласка у вечити мрак.
Хоћу златни дан, сунцем окупан.

Текст: Споменка Ковач 
Музика: Корнелије Ковач