Странице

понедељак, 1. август 2016.

КАД БУДЕМ ЈОШ МЛАЂИ - Матија Бећковић

Кад будем још млађи 
(избор)

*
Кад будем још млађи
Одрицаћу се
Макар немао од чега
Одбијаћу
Макар немао кога
Уздржаваћу се
Макар немао од шта
Нећу пристајати
Макар немао на шта
Посветићу се
Макар немао чему
Говорићу
Макар немао коме
Зваћу
Макар немао кога
Дружићу се
Макар немао с ким
Обраћаћу се
Макар никоме
Упозораваћу
Било кога
На било шта
Само да се зна
Док сам жив
Нећу одустати
Никад
Ниодчега
Кад будем још млађи
Неће ми требати кичма
Само би сметала
При доношењу одлука
Било којих
Или заузимање става
Било каквог
*
Кад будем још млађи
Ако има правде
Куцнуће мој час
И то ускоро
Кад распишу конкурс
И крену да траже незналице
Да их питају
Шта би која волела да буде
То чекам
Па само да кулирам
Држећи дијету знања
Јер знам оно што само ја знам
Да без конкуренције
Немам појма ни о чему
Кад бих било шта знао
Ја бих било шта радио
Али и оно што сам знао
Знао сам два три месеца
А онда заборавио
То је почетак сваког стварања
Тако да једва чекам
Својих пет минута
Да стондиран искулирам
*
Кад будем још млађи
Преправићу памет
И избегавати да било шта кажем
Поготово разумљиво
*
Кад будем још млађи
Славићу Halloween
Који се поклапа са Светим Луком
Уместо вертепа и додола
Дубићу тикве
И певати по комшилуку
CHRISTMAS CAROLS
Да се одужим прецима
Било чијим
И сачувам традицију
Било коју

Матија Бећковић
Песимиста - René Schute (1969-)
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/28/ba/35/28ba3531d14ac7fd87a79b24f82e8c53.jpg