Странице

уторак, 22. март 2016.

Од када тебе волим - Бајага

Од када тебе волим

Сад немој ништа да ми говориш
препознаћу што год да помислиш . .
Вечерас само немој да
ме не волиш . .
Преболећу што год да учиниш
учинићу ти све што пожелиш . .
Вечерас само немој да
ме оставиш . . .

Од кога си се ти то сакрила
у мени читав свет се расипа . .
Од када тебе волим
памет не слуша . .
Да л’ ишта може да се сакрије
по лицу кад се светло полије . .
Од када тебе волим
време не иде . . .

И немој ништа да ми говориш,
препознаћу што год да помислиш . .
Вечерас само немој да
ме не волиш . . .
Преболећу што год да учиниш,
учинићу ти све што пожелиш . .
Вечерас само немој да
ме оставиш . . .

Од кога си се ти то сакрила,
у мени читав свет се расипа . .
Од када тебе волим
памет не слуша . .
Да л’ ишта може да се сакрије,
по лицу кад се светлост полије . .
Од када тебе волим
време не иде . . .

Момчило Бајагић

Од када тебе волим - Дивна Љубојевић и Интермецо квартет:
https://www.youtube.com/watch?v=c4j50PTzOH4



Пољубац - Francesco Hayez, 1859.