Странице

субота, 17. јул 2021.

ЧИСТИМ СВОЈ ЖИВОТ - Арсен Дедић

Чистим свој живот


Чистим свој живот,
Кроз прозор ормар стари,
Чистим свој простор
Од непотребних ствари.
 
Гдје ли сам их купио ?
Гдје сам их сакупио ?
 
Чистим свој живот,
Петком одвозе смеће,
Када се нада буди
И кад је благо вече.
 
Гдје ли сам их купио ?
Гдје сам их сакупио ?
 
Чистим свој живот од оних шупљих људи
Којима вјетар хуји кроз главе и кроз груди.
 
Гдје ли сам их купио ?
Гдје сам их сакупио ?
 
Чистим свој живот да спасим док је вријеме
Малу јутарњу њежност и горко ноћно сјеме.
 
Гдје ли сам их купио ?
Гдје сам их сакупио ?
 
Чистим свој живот
Од привидног свијета,
Од љубави без трага,
Од јефтиних предмета.
 
Гдје ли сам их купио ?
Гдје сам их сакупио ?
 
Чистим свој живот,
Ту рђа је и тмина,
И остаћу без ичег,
Ал' боља је тишина.
 
Арсен Дедић

https://www.ugaoo.com/knowledge-center/wp-content/uploads/2018/06/Suitcase-Planter2.jpg