Странице

петак, 23. децембар 2016.

Љуби ме - Жак Превер

Љуби ме

То је било у једној четврти
Светлости
У којој је увек мрак и увек светлост
И зими и лети тамо је увек зима
Стајала је на степеништу
Он крај ње а она крај њега

Осећао се сумпор
Јер тог поподнева уништавали су стенице
Говорила је овде је мрачно
И загушљиво
И лети и зими овде је увек зима
Божија звезда не свраћа у нашу улицу
Мора да има преча посла у богатијим
деловима града

Загрли ме чврсто
Љуби ме
Љуби ме дуго
Љуби ме
Касније биће касно
Наш живот то је сада

Овде се умире од свега -
од топлоте и зиме
Или се смрзаваш или гушиш
Овде ваздуха нема
Ако престанеш да ме љубиш
Чини ми се умрећу угушена
Имаш петнаест година имам петнаест
година
Обоје тридесет

Са тридесет година више нисмо деца
То су године кад треба да се ради
То су године када се љуби
Касније биће касно
Наш живот то је сада
Љуби ме

Жак Превер

Први пољубац - Леонид Афремов