Странице

петак, 3. јун 2022.

КРУГ НЕЖНОСТИ - Стеван Раичковић

Круг нежности


Деси се, као жив, да ме посматра неки цвет

и да је ваздух топао и као један поглед плав

и онда зажелим: да прођем отворен кроз свет

и да свему принесем поздрав.


Из ове љубави што носим, непрекидно,

и обнављам у телу од рођења –

за један људски осмех, за једно цвеће жуто,

за један дубоки мир камења.

 

Тад ми се тек учини да је зло пролазно

па помислим: да има доброг у свему,

да је без њега промашено све, и празно –

по један пуки облик, само, у простору голему.

 

Очи су тад лепе – јер воле и продиру

видовито до свега чега се такну, окрзну;

у њих, из света, као у два мора увиру

све доброте, до краја, до звезда што мрзну.

 

И ја који сам дотад бивао тих и скроман

(к'о што су многи у овом простору гости)

у својој тишини израстам огроман

у један круг добра, један круг нежности.

 

И тако стојим. У свему. И овде и – около.

И дубоко осећам да сам рођен за добро.

Па иако ме трње кроз живот често боло

све праштам за овај цвет што сам га случајно обро.

 

Стеван Раичковић

                                            
Цвет јаблан, аутор фотографије РМ