Странице

петак, 8. април 2016.

Ово је прича о нама

"Свашта се догодило у ових шездесет и кусур година, али мени је и данас остало важно питање слободе. Док сам био млад нисам се освртао, имао сам циљ који се ваљда понесе из детињства: да читаш кад није обавезно, да посматраш људе и будеш поштен... Оно што сам тада најснажније осећао је слобода избора - најслободнији сам био кад сам живео на голој улици. Иако млад, већ сам био човек са свешћу о томе шта нећу, а да хоћу нешто друго. Нисам сигуран да данас млад човек, а ни старији, има слободу избора у било чему. Сада се све кроји унапред, а једини критеријум је да ли је нешто исплативо, колико је комерцијално, престижно. Ако се школујете за професију која ће вам се исплатити, а не за ону коју волите, ако бирате жену, пријатеље, партију, па и цркву и Бога који вам у том тренутку могу дати финансијску и другу подршку, ако говорите само оно од чега се аванзује и профитира, онда се и с правом морате питати шта се то догодило са нама, и зашто је толико дуго црна комедија једини могући документарац о нама."

Глумац Петар Божовић
(Из интервјуа датог 2013. листу Новости)

 .
Briton Riviere - Симпатија (око 1878)