Странице

понедељак, 6. новембар 2023.

МАРИЈА - Бранко В. Радичевић

Шести новембарски дан 2023. је почео овом песмом.

МАРИЈА

Све сам знао што је било око Марије

Најтањи хлад у подне,

Њен врт и шум вратница

Знао сам у који сат ће доћи

И која је и када на

Грани запевала птица.

И кад је тужна по кораку сам познао

И кад је тужна и кад је највеселија

И срца све заљубљена

Да неког воли Марија.

Све сам знао шта је било око Марије

И плакао сам једном кад је она плакала

И дуго бих после

Кад би она отишла.

Стајао сам на месту на коме је она стајала.

Ко зна где је сада моја Марија?

Има једна ливада зелена и поток,

У потоку се можда огледа.

Ко зна где је Марија?

Раскршће сеоско, ноћ шуми леска,

Стоји бела од месеца и звезда

Марија кад би знала ноћ моју без звезда

Да ли би бар једну сузу пустила

Бар једну сузу Марија?

Бранко В. Радичевић (1925-2001)

https://www.ets-sa.edu.ba/wp-content/uploads/2021/01/samoca-620x382.jpg